Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016

Αύριο στις 5,30 μ.μ. η ομιλία για την "Εμμηνόπαυση¨ στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου της Κονταριώτισσας



Η Πρόεδρος της Τοπικής  Κοινότητας Κονταριώτισσας κ. Νάτσιου  Παρασκευή, σε συνεργασία με την Μονάδα Οικογενειακού Προγραμματισμού του ΠΕΔΥ- Κέντρο  Υγείας Λιτοχώρου διοργανώνει ομιλία με θέμα:

“ ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ”

στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου Κονταριώτισσας, 
την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου στις 17.30μ.μ.



Γ Ι ΑΤ Ι…………

   Η γυναίκα του σήμερα έχει δικαίωμα να γνωρίζει τις βιολογικές και ψυχικές αλλαγές που συντελούνται στο σώμα της κατά την εμμηνόπαυση. Αλλαγές δεδομένες, που ωστόσο αν αντιμετωπιστούν σωστά η μετάβαση στη νέα αυτή κατάσταση μπορεί να γίνει ομαλά και ανώδυνα. Για το σημαντικό αυτό θέμα θα υπάρξει η δυνατότητα ενημέρωσης από τη  Μονάδα Οικογενειακού Προγραμματισμού του ΠΕΔΥ-Κέντρο Υγείας Λιτοχώρου  με συντονίστρια τη διευθύντρια   κ.Ζαφειρία  Σεκέρη.  

Καλείστε όλοι να την παρακολουθήσετε

Η Πρόεδρος

Νάτσιου  Παρασκευή