Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Ευχαριστίες και πρόσκληση για την κοπή της πίτας από τον Σύλλογο Δημοτικών Υπαλλήλων Ν.Πιερίας

Ο Σύλλογος Δημοτικών Υπαλλήλων Ν.Πιερίας σας ευχαριστεί για την προβολή των δραστηριοτήτων του και σας καλεί να παραστείτε στην κοπή της πίτας, για το έτος 2016. 


Η εκδήλωση, θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016 & ώρα 14:30, στο κέντρο «ΘΕΑΜΑ» (πρώην Διογένης).

Μουσικοχορευτικό πρόγραμμα, πλούσιο μενού, απεριόριστο κρασί και πολλές εκπλήξεις συνθέτουν το πρόγραμμα της εκδήλωσης.


Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.