Ο Σύλλογος Δημοτικών Υπαλλήλων Ν.Πιερίας σας ευχαριστεί για την προβολή των δραστηριοτήτων του και σας καλεί
να παραστείτε στην κοπή της πίτας, για το έτος 2016.
Η εκδήλωση, θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη
18 Φεβρουαρίου 2016 & ώρα 14:30, στο κέντρο «ΘΕΑΜΑ» (πρώην
Διογένης).
Μουσικοχορευτικό πρόγραμμα, πλούσιο μενού, απεριόριστο
κρασί και πολλές εκπλήξεις συνθέτουν το πρόγραμμα της εκδήλωσης.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.