Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Και πάλι στο επίκεντρο με αρνητικά σχόλια το Περιφερειακό Ιατρείο της Κονταριώτισσας

Στο παρελθόν είχε καταγγελθεί ουκ λίγες φορές το Περιφερειακό Ιατρείο της Κονταριώτισσας για διάφορα περιστατικά. 
Σήμερα επανέρχονται έντονα παράπονα από ασθενείς, ιδιαίτερα ηλικιωμένους διότι...
αναγκάζονται μέσα στην καρδιά του χειμώνα να περιμένουν τη σειρά τους στην αίθουσα αναμονής χωρίς θέρμανση. Το ίδιο συμβαίνει και στο χώρο του εξεταστηρίου. Φαντάζεται κανείς πως θα νιώθει ο ασθενής όταν θα πρέπει να εξεταστεί σε ένα παγωμένο περιβάλλον.  

Ως δεύτερο παράπονο σημειώθηκε και η άθλια κατάσταση από πλευράς καθαριότητας η οποία σε καμία περίπτωση δεν αρμόζει για έναν χώρο περίθαλψης (έχει να καθαριστεί σίγουρα κάτι μήνες)! 


Τα συγκεκριμένα προβλήματα είναι εδώ και χρόνια επαναλαμβανόμενα (και προ κρίσεως). Ίσως ήρθε η ώρα να τα επιλύσουμε αυτά τα απλά προβλήματα οριστικά!

Ελπίζουμε να εισακουστούν τα παράπονα των ασθενών της Κονταριώτισσας από τον υπεύθυνο αρμόδιο φορέα (Κέντρο Υγείας Λιτοχώρου) και άμεσα να προβεί στην αποκατάσταση της θέρμανσης και της καθαριότητας όπως αρμόζει σε ένα Περιφερειακό Ιατρείο!






Καργιώτης Νίκος
Κάτοικος Κονταριώτισσας