Ο Σύλλογος Δημοτικών Υπαλλήλων Ν.Πιερίας καλεί τα μέλη του, να
παραστούν στην κοπή της πίτας, για
το έτος 2016. Η εκδήλωση, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016 & ώρα 14:30, στο κέντρο «ΘΕΑΜΑ» (πρώην
Διογένης).
Τιμή πρόσκλησης
(με πλούσιο μενού και απεριόριστο κρασί) 5 ευρώ. Μουσικοχορευτικό πρόγραμμα και
πολλές εκπλήξεις συνθέτουν το πρόγραμμα της εκδήλωσης.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Χρήστος Κομπατσιάρης