Έφτασε ο καιρός....
- Η μεγαλύτερη εκδήλωση του φετινού χειμώνα σήμερα το βράδυ θα είναι γεγονός!
- Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020 στις 20:30 μ.μ. ΚΑΤΕΡΙΝΗ
- Αίθουσα δεξιώσεων ΘΕΑΜΑ!
- Γλέντι με τους Σαρακατσαναίους!
- Χορός και τραγούδι μέχρι να φέξει ο ήλιος!
Η παρουσία σας αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς.
Σας περιμένουμε.
