Με τον Υφυπουργό Εσωτερικών (τομέας Μακεδονίας Θράκης) και καλό φίλο από τα
παλιά, Θεόδωρο Καράογλου, συναντήθηκε την Τρίτη το πρωί, 25 Φεβρουαρίου, ο
Δήμαρχος Δίου Ολύμπου, Βαγγέλης Γερολιόλιος, στο Δημαρχείο του Δήμου στο
Λιτόχωρο.
Η συζήτηση, που έγινε σε φιλικό κλίμα, περιστράφηκε γύρω από θέματα που αφορούν την τοπική αυτοδιοίκηση και
τα τρέχοντα προβλήματα του Δήμου.
Ο Δήμαρχος ζήτησε και έλαβε τη διαβεβαίωση από τον υφυπουργό για τη στήριξη
και την αγαστή συνεργασία μεταξύ του
Υπουργείου Εσωτερικών και του Δήμου Δίου Ολύμπου.