Πρόσφατα
δημιουργήθηκε, αναιτιολόγητα, θέμα για εγκατάσταση προσφύγων στον Δήμο Δίου –
Ολύμπου. Είμαστε υποχρεωμένοι να αναφέρουμε τα εξής:
Μέχρι και σήμερα
καμία επίσημη ενημέρωση δεν έχει ο Δήμος
μας για τέτοιο ενδεχόμενο.
Όλοι οι θεσμικοί
φορείς της Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας και εμείς έχουμε την αιτιολογημένη
άποψη ότι η Πιερία έχει ήδη δεχθεί το αναλογούν ποσοστό και ότι η παραλιακή
ζώνη του Νομού και το τουριστικό προϊόν του Ολύμπου πρέπει να διαφυλαχθούν.
Ο,τιδήποτε λέγεται, λοιπόν, εν τη ρύμη του λόγου,
αποτελεί προσωπική άποψη.
