Η διοίκηση του Δία Δίου ευχαριστεί ολόθερμα τον
ιατρό-ορθοπαιδικό Δημήτριο Παγωνίδη για την πρωτοβουλία του να προσφέρει ανιδιοτελώς
τις...
υπηρεσίες του στη χθεσινή αναμέτρηση του Δία με τον Διγενή Νεοχωρίου,
αντικαθιστώντας τον ιατρό της ομάδας μας ο οποίος απουσίαζε. Τέτοιες ενέργειες
είναι άξιες συγχαρητηρίων και σύσσωμο το Δ.Σ του Δία Δίου ευχαριστεί τον
κ.Παγωνίδη για τον αλτρουισμό και το μεγάλο επαγγελματικό του ήθος.
