Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020

Δήμος Δίου Ολύμπου - Ανακοίνωση


Προκειμένου να αποφευχθεί η διάδοση του COVID-19 (κορωνοϊός) σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην από 11.03.2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των...
αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του», ανακοινώνεται από το Δήμο Δίου-Ολύμπου ότι για λόγους πρόληψης και προστασίας της δημόσιας υγείας, η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Πέμπτης 12.03.2020, θα πραγματοποιηθεί  διά περιφοράς κατά τις προβλέψεις του άρθρου 10 της από 11.03.2020 ΠΝΠ.