Προκειμένου να
αποφευχθεί η διάδοση του COVID-19 (κορωνοϊός) σύμφωνα με
τα αναφερόμενα στην από 11.03.2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης
των...
αρνητικών συνεπειών της εμφάνισης του κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσής του», ανακοινώνεται από το Δήμο Δίου-Ολύμπου ότι για
λόγους πρόληψης και προστασίας της δημόσιας υγείας, η συνεδρίαση του Δημοτικού
Συμβουλίου της Πέμπτης 12.03.2020, θα πραγματοποιηθεί διά περιφοράς κατά τις προβλέψεις του άρθρου 10
της από 11.03.2020 ΠΝΠ.
