Το τελευταίο διάστημα έχουν εκδοθεί
και αποσταλεί στους κατοίκους της ΔΕ Λιτοχώρου 947 λογαριασμοί
ύδρευσης/αποχέτευσης.
Ο δήμος Δίου Ολύμπου ενημερώνει τους καταναλωτές πως
πρόκειται για λογιστική τακτοποίηση, εκκαθαριστικοί λογαριασμοί του 2019, που
αφορούν όσες παροχές παρουσιάζουν υπερκατανάλωση
άνω των 150 κυβικών μέτρων ετησίως. Από
01/01/2020 οι υπηρεσίες ύδρευσης και
αποχέτευσης της ΔΕ Λιτοχώρου
μεταφέρονται στην Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Δήμου Δίου
Ολύμπου (ΔΕΥΑΔΟΛ), η οποία και θα
είναι υπεύθυνη για την συντήρηση του δικτύου, την αποκατάσταση των ζημιών, την καταμέτρηση της κατανάλωσης και την έκδοση των λογαριασμών.
