Απευθύνω τα θερμά μου συγχαρητήρια στο νέο Διοικητή της XXIV (ΤΘΤ)
Λιτοχώρου, Ταξίαρχο, Χρήστο Ζιωτόπουλο, στον οποίο εύχομαι από καρδιάς υγεία,
δύναμη, εποικοδομητική και αποδοτική θητεία.
Παράλληλα, τον διαβεβαιώνω, ότι, ο Δήμος Κατερίνης θα είναι αρωγός
και συμπαραστάτης στα νέα καθήκοντα και στο υπεύθυνο έργο που αναλαμβάνει.
Κώστας
Κουκοδήμος
Δήμαρχος
Κατερίνης
