Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Ευχαριστήριο μήνυμα


Τιμώ και ευχαριστώ,


Τη Πρόεδρο του Συλλόγου Αιμοδοσίας Κονταριώτισσας, κ. Κουλιανοπούλου Κυριακή, το Δ.Σ, καθώς και όλους τους εθελοντές αιμοδότες που προσήλθαν, αλλά και αυτούς που απουσίαζαν στην αιμοδοσία της Κυριακής 29 Μαρτίου 2020 (στο κτίριο του Πολιτιστικού Συλλόγου Κοντ/σσας), που τίμησαν  και ενίσχυσαν με τη παρουσία τους τη τράπεζα αίματος της κοινότητας.

Η αιμοδοσία είναι μια πράξη ανθρωπιάς και αγάπης, μια αγκαλιά και ένα χέρι βοήθειας, μια ελπίδα προς τον πάσχοντα συνάνθρωπό μας.

Είναι η έμπρακτη απόδειξη αλληλεγγύης και ανιδιοτέλειας και αποτελεί ένα σημαντικό θεσμό για την κοινότητά μας. Η ανάγκη για αίμα είναι μεγάλη και διαρκής. Η συνέχιση της εθελοντικής προσφοράς είναι πολύτιμη, γιατί το αίμα ΔΕΝ είναι βιομηχανικό προϊόν, ΔΕΝ πουλιέται και ΔΕΝ αγοράζεται, ΑΛΛΑ χαρίζεται.

Καθένας μας ξεχωριστά και όλοι μαζί μπορούμε να δώσουμε ζωή και ελπίδα σε όσους έχουν ανάγκη.

Είμαι υπερήφανος για όλους εσάς , γιατί η πράξη σας τιμά την κοινότητα. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω και την Υπηρεσία Κινητής Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης.


Ο Πρόεδρος της τ.κ. Κοντ/σσας
Παπαδόπουλος Σ. Στέφανος