Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020

Ευχές προέδρου Κοντ/σσας


Ο Πρόεδρος, το Τοπικό Συμβούλιο και οι κάτοικοι της τ.κ. Κονταριώτισσας, εύχονται στο Δήμαρχο Δίου-Ολύμπου κ. Γερολιόλιο Ευάγγελο, χρόνια πολλά για την ονομαστική του εορτή


Ο Πρόεδρος της τ.κ. Κοντ/σσας
Παπαδόπουλος Σ. Στέφανος