Αρχική σελίδα
Κονταριώτισσα
Πρόεδρος τ.κ. Κονταριώτισσας
Δελτίο τύπου δήμο Δίου - Ολύμπου
Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας
Blog
Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020
Ευχές προέδρου Κοντ/σσας
Ο Πρόεδρος, το Τοπικό Συμβούλιο και οι κάτοικοι της τ.κ. Κονταριώτισσας, εύχονται στο Δήμαρχο Δίου-Ολύμπου κ. Γερολιόλιο Ευάγγελο, χρόνια πολλά για την ονομαστική του εορτή
Ο Πρόεδρος της τ.κ. Κοντ/σσας
Παπαδόπουλος Σ. Στέφανος
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα