Στο νέο Διοικητή
της ΧΧΙV Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας, Tαξίαρχο Χρήστο Ζιωτόπουλο εύχομαι
από καρδιάς καλή θητεία και δύναμη στα καθήκοντά του.
Η XXIV ΤΘΤ και ο Δήμος
Δίου - Ολύμπου, με κοινή έδρα το Λιτόχωρο, συμπορεύονται εδώ και πολλά χρόνια. Ο Δήμος μας θα είναι
αρωγός στο έργο του νέου Διοικητή και προσβλέπει σε αγαστή συνεργασία.
Βαγγέλης Γερολιόλιος
Δήμαρχος Δίου - Ολύμπου
