Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Συγχαρητήριο μήνυμα δημάρχου δήμου Δίου - Ολύμπου προς τον νέο διοικητή της XXIV Ταξιαρχίας


Στο νέο Διοικητή  της ΧΧΙV Τεθωρακισμένης Ταξιαρχίας, Tαξίαρχο Χρήστο Ζιωτόπουλο εύχομαι από καρδιάς καλή θητεία και δύναμη στα καθήκοντά του.
Η XXIV ΤΘΤ και ο Δήμος Δίου - Ολύμπου, με κοινή έδρα το Λιτόχωρο, συμπορεύονται  εδώ και πολλά χρόνια. Ο Δήμος μας θα είναι αρωγός στο έργο του νέου Διοικητή και προσβλέπει σε αγαστή συνεργασία.


Βαγγέλης Γερολιόλιος
Δήμαρχος Δίου - Ολύμπου