Ο Δήμος Δίου-Ολύμπου αποκαθιστά σταδιακά τις ζημιές που προκλήθηκαν στους
αγροτικούς δρόμους στην Δ.Ε. Δίου, από τις πρόσφατες βροχοπτώσεις.
Σε όλα τα χωριά GRADER του Δήμου και άλλα μηχανήματα προσπαθούν να φέρουν
στην αρμόζουσα κατάσταση τους δρόμους και να εξασφαλίσουν την πρόσβαση των
συνδημοτών μας στις καλλιέργειές τους.
Παράλληλα στο παραλιακό μέτωπο του Δήμου ξεκίνησε η αποκατάσταση των
παραλιών, με αρχή την κοινότητα Λεπτοκαρυάς, ώστε σύντομα να αποδοθούν στο
κοινό (δημότες και επισκέπτες) για χρήση.
Στο πλαίσιο των δυνατοτήτων και με τις υποδομές που διαθέτει ο Δήμος
δουλεύει εντατικά με στόχο την ομαλοποίηση της αγροτικής οδοποιίας και τον
ευπρεπισμό του παραλιακού μετώπου.




