Αρχική σελίδα
Κονταριώτισσα
Πρόεδρος τ.κ. Κονταριώτισσας
Δελτίο τύπου δήμο Δίου - Ολύμπου
Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας
Blog
Παρασκευή 17 Απριλίου 2020
Ευχαριστήριο
Ευχαριστούμε θερμά την πρόεδρο κ. Δέσποινα Κωνσταντίνου
καθώς και το Δ.Σ. του
Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Κατερίνης
για την...
πολύτιμη προσφορά σε μέσα ατομικής προστασίας και αναλωσίμων στους Διασώστες του ΕΚΑΒ Πιερίας.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα