Δήμος Δίου Ολύμπου: Ανακοίνωση
Από το Δήμο Δίου-Ολύμπου ανακοινώνεται πως η προγραμματισμένη αποκομιδή των σκουπιδιών της Παρασκευής 1 Μαϊου 2020 στις Δημοτικές Ενότητες θα πραγματοποιηθεί το...
Σάββατο 2 Μαϊου 2020 λόγω του εορτασμού της εργατικής Πρωτομαγιάς.