Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Δήμος Δίου Ολύμπου: Ανακοίνωση

Από το Δήμο Δίου-Ολύμπου ανακοινώνεται πως η προγραμματισμένη αποκομιδή των σκουπιδιών της Παρασκευής  1 Μαϊου 2020 στις Δημοτικές Ενότητες θα πραγματοποιηθεί το...
Σάββατο 2 Μαϊου 2020 λόγω του εορτασμού της εργατικής Πρωτομαγιάς.