2.500 φιάλες νερού διατέθηκαν στους κατοίκους του καταυλισμού
2500
φιάλες (1 ½ λίτρου) νερού
διέθεσε ο Δήμος Κατερίνης σήμερα στον
καταυλισμό των Ρομά, στο πλαίσιο της λήψη μέτρων αποφυγής και διάδοσης του
κορωνοϊού, προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες πόσιμου
νερού των κατοίκων. Τα νερά παρέλαβε ο
πρόεδρος της κοινότητας των Ρομά - Παρασκευάς Καραγκούνης, από τους αντιδημάρχους Γιάννη
Συμεωνίδη, Γιώργο Κυριακίδη και ξεκίνησε η διανομή στους κατοίκους του
καταυλισμού.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι, οι ενέργειες αυτές
έρχονται να προστεθούν στις επαναληπτικές απολυμάνσεις που ήδη
πραγματοποίησαν στον καταυλισμό των Ρομά, ειδικά συνεργεία που διέθεσε ο Δήμος
Κατερίνης.
Τέλος,
όπως είναι γνωστό, έγινε ενημέρωση
του πληθυσμού των Ρομά , σε
συνεργασία με άνδρες της
Ελληνικής Αστυνομίας για τις επιπτώσεις του κορωνοϊού, για τα περιοριστικά μέτρα που ισχύουν, καθώς και
για τα μέτρα αυτοπροστασίας.


