Αποκαταστάθηκε σήμερα, η βλάβη ύδρευσης σε κεντρικό αγωγό ύδρευσης του
Κορινού, που υδροδοτεί περί τις είκοσι ιδιοκτησίες και πιο συγκεκριμένα εντός
της διαχωριστικής νησίδας των δυο ρευμάτων κυκλοφορίας της ΠΑΘΕ (ΧΘ. 443+100).
Πιο συγκεκριμένα, η παραχωρησιούχος εταιρεία συντήρησης του έργου
Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα που κατέθεσε η
Δ.Ε.Υ.Α.Κ. με θέμα την χορήγηση άδειας επέμβασης, προβαίνοντας στις απαραίτητες
κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της ΠΑΘΕ για την απρόσκοπτη κυκλοφορία των οχημάτων
και του προσωπικού.
Περί τις 15:30 ολοκληρώθηκε
επιτυχώς η αποκατάσταση της βλάβης και επανήλθε πλήρως η υδροδότηση των είκοσι
ιδιοκτησιών του Κορινού.Με το πέρας των εργασιών και την αποχώρηση από το
σημείο ενημερώθηκε η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. προκειμένου να άρει τις
προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με σκοπό την διασφάλιση της ομαλής
κυκλοφορίας επί της ΠΑΘΕ.
Ο Πρόεδρος Δ.Ε.Υ.Α.Κ.
Μπουσνάκης Αστέριος





