Αρχική σελίδα
Κονταριώτισσα
Πρόεδρος τ.κ. Κονταριώτισσας
Δελτίο τύπου δήμο Δίου - Ολύμπου
Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας
Blog
Πέμπτη 16 Απριλίου 2020
Πασχαλινές ευχές Πρόεδρου τ.κ. Κονταριώτισσας
Ο Πρόεδρος και το Τοπικό Συμβούλιο της τ.κ. Κονταριώτισσας, σας εύχονται Καλό Πάσχα και η φλόγα της Ανάστασης να λάμψει στη...
καρδιά μας και να κρατήσει ζωντανά όλα τα όνειρά μας.
Ο Πρόεδρος της τ.κ. Κοντ/σσας
Παπαδόπουλος Σ. Στέφανος
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα