Θέλω να ευχαριστήσω δημόσια τον πρόεδρο της Τ.Κ. Κονταριώτισσας Παπαδόπουλο Στέφανο για την...
τεράστια συμπαράσταση και τις προσπάθειες να διευκολύνει τη μετακίνηση μας ...επιβεβαιώθηκαν όσα ήδη ήξερα για αυτόν ...Άνθρωπος ,ηθικός ,τίμιος και πάντα δίπλα σε όποιον χρειάζεται τη βοήθεια του, πασχίζοντας για το καλό της περιοχής και των συμπολιτών του .
τεράστια συμπαράσταση και τις προσπάθειες να διευκολύνει τη μετακίνηση μας ...επιβεβαιώθηκαν όσα ήδη ήξερα για αυτόν ...Άνθρωπος ,ηθικός ,τίμιος και πάντα δίπλα σε όποιον χρειάζεται τη βοήθεια του, πασχίζοντας για το καλό της περιοχής και των συμπολιτών του .