Στη
δωρεά 2000 ειδικών μασκών προστασίας, στο Δ.Σ. του Οδοντιατρικού συλλόγου
Πιερίας, που θα διατεθούν για τις ανάγκες των οδοντιατρείων της περιοχής
προχώρησε ο Δήμος. Τις μάσκες προστασίας παρέδωσε ο...
Δήμαρχος Κατερίνης Κώστας
Κουκοδήμος: «Στόχος μας είναι να
εφοδιάσουμε με τον στοιχειώδη αυτό εξοπλισμό ατομικής προστασίας τα μέλη του
συλλόγου, στο πλαίσιο καθημερινής λειτουργίας των ιατρείων τους» τόνισε ο
Δήμαρχος απευθυνόμενος στους εκπροσώπους του Δ.Σ., που τον επισκέφτηκαν στο
Δημαρχείο.
Από
την πλευρά τους, ο πρόεδρος του Δ.Σ. του συλλόγου Σταύρος Χριστοφορίδης, ο
Αντιπρόεδρος Εμμανουήλ Παντελίδης, ο Γραμματέας Ανδρέας Παγούρας, ο ταμίας
Γεώργιος Μαγκατσάς ευχαρίστησαν τον Δήμαρχο Κατερίνης, για την προσφορά αυτών
των αναγκαίων για την προστασία της
υγείας των εργαζομένων στα οδοντιατρεία, υλικών.
