Κυριακή 14 Ιουνίου 2020

Δήμος Δίου Ολύμπου: Νέοι κάδοι απορριμμάτων και απολυμάνσεις οδών


Ο Δήμος Δίου Ολύμπου άρχισε να παραλαμβάνει τους νέους κάδους ογκωδών αντικειμένων και νέους κάδους αποκομιδής απορριμμάτων. Η τοποθέτηση τους ξεκίνησε απο τη Σκοτίνα.

Ο Δήμος συνεχίζει τις απολυμάνσεις οδών και κοινοχρήστων χώρων με δικά του μηχανήματα.

Προστατεύουμε το περιβάλλον, αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες προς το δημότη !



Πηγή: www.dion-olympos.gr