Ο Δήμος Δίου Ολύμπου άρχισε
να παραλαμβάνει τους νέους κάδους ογκωδών αντικειμένων και νέους κάδους
αποκομιδής απορριμμάτων. Η τοποθέτηση τους ξεκίνησε απο τη Σκοτίνα.
Ο Δήμος συνεχίζει τις
απολυμάνσεις οδών και κοινοχρήστων χώρων με δικά του μηχανήματα.
Προστατεύουμε το περιβάλλον,
αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες προς το δημότη !
Πηγή: www.dion-olympos.gr

