Η αναβάθμιση αφορά γεωτρήσεις και αντλιοστάσια του Δήμου εξυπηρετούν τις ανάγκες των παραγωγών στη Δημοτική Ενότητα Δίου, με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας και ύδατος.
Σύμφωνα με τη μελέτη που εκπόνησε η Αντιδημαρχία Ανάπτυξης και Προγραμματισμού σε συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία, με την ολοκλήρωση του έργου θα επιτευχθεί:
- Η αντικατάσταση υφιστάμενων αντλητικών συγκροτημάτων με νέα.
- Η αντικατάσταση υφιστάμενων ηλεκτρικών πινάκων με νέους, με ενσωματωμένες διατάξεις ρύθμισης στροφών και ελέγχου κινητήρων.
- Η ενσωμάτωση συστημάτων αυτοματισμών και τηλεελέγχου.
- Ο προσδιορισμός εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) ανά δραστηριότητα.
- Η αναλυτική καταγραφή ενεργειακής κατανάλωσης.



