Συνήλθε στην Κονταριώτισσα, σήμερα στις 22/2/2023 ημέρα Τετάρτη και ώρα 18:00 μμ, σε τακτική συνεδρίαση το τοπικό συμβούλιο της κοινότητας για συζήτηση και λήψη απόφασης του παρακάτω θέματος, βάσει των διατάξεων του άρθρου 67 παρ. 5 του ν. 3852/2010 με τίτλο «Σύγκληση του Τοπικού Συμβουλίου της κοινότητας».
ΘΕΜΑ: Περισυλλογή και διαχείρηση αδέσποτων ζώων συντροφιάς.
Ο πρόεδρος εισηγούμενος του θέματος ανέφερε ότι:
Ως τοπική αρχή είμαστε υποχρεωμένοι να μεριμνούμε για
την ασφάλεια των πολιτών και να ενημερώνουμε τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου για
τον αριθμό, την συμπεριφορά των αδέσποτων ζώων συντροφιάς απέναντι στους
πολίτες, την κατάσταση της υγείας τους και τα σημεία που χρησιμοποιούν ως έδρα
τους και περιφέρονται.
Τα τελευταία τρία (3) χρόνια στην διασταύρωση των οδών
Μακεδονίας και Φιλίππου Β’ έχει εγκατασταθεί ένας μεγάλος άσπρος σκύλος στην
οποία περιφέρεται και επιτίθεται στους άγνωστους περαστικούς πολίτες προς αυτόν, μηχανάκια και ποδήλατα (ήδη έχουν καταγραφεί περιστατικά επιθέσεων με πολίτες
να έχουν μεταφερθεί για πρώτες βοήθειες στο νοσοκομείο).
Στη διασταύρωση έχουν πρόσφατα αφεθεί τρία μικρά
σκυλάκια τα οποία μέρα με τη μέρα μεγαλώνουν και αλλάζουν συμπεριφορά επιθετική
προς τους ανθρώπους αντιγράφοντας τις κινήσεις του μεγάλου άσπρου σκύλου.
Ο πρόεδρος ανέφερε επίσης, ότι καθημερινά δέχεται τα παράπονα, τις ανησυχίες και τον έντονο προβληματισμό των κατοίκων για την κατάσταση που επικρατεί στο σημείο αυτό.
Μετά απο διαλογική συζήτηση το τοπικό συμβούλιο ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ :
Την υποβολή αιτήματος για την περισυλλογή των
αδέσποτων ζώων συντροφιάς απο το σημείο αυτό απο τις αρμόδιες υπηρεσίες του
δήμου και τους εφιστά την προσοχή να μην αμελλήσουν ακόμη μία φορα και αφήσουν
το αίτημα πάνω στο τραπέζι και να προχωρήσουν άμεσα στην περισυλλογή αυτών,
γιατί πολύ συντομα, πολίτες θα πέσουν θύματα επιθέσεων.
Ο πρόεδρος της κοιν. Κοντ/σας
Παπαδόπουλος Σ. Στέφανος
