Με το ποσό των 2.140.000 ευρώ χρηματοδοτήθηκε ο Δήμος Δίου-Ολύμπου από
το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για έργα βελτίωσης της οδικής
ασφάλειας.
Το έργο θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τις αναγκαίες
εργασίες βελτίωσης του οδοστρώματος, κατασκευή πεζοδρομίων σε
διασταυρώσεις και προσαρμογή σχαρών υδροσυλλογής. Παράλληλα θα γίνει
αναβάθμιση του οδοφωτισμού και τοποθέτηση νέων φωτιστικών σωμάτων
τεχνολογίας LED σε σημεία μειωμένης οδικής ασφάλειας.
Πιο
συγκεκριμένα οι εργασίες αφορούν τις κοινότητες Νέου Παντελεήμονα,
Σκοτίνας, Λεπτοκαρυάς, Νέων Πόρων και Λιτοχώρου. Σύμφωνα με το τεχνικό
δελτίο του έργου, όπως κατατέθηκε, θα γίνει και εξυγίανση του
οδοφωτισμού με την αντικατάσταση 80 φωτιστικών με φωτιστικά LED νέας
τεχνολογίας σε όλο το οδικό δίκτυο αρμοδιότητας συντήρησης του Δήμου
Δίου-Ολύμπου και τοποθέτηση 63 φωτιστικών LED νέας τεχνολογίας σε
τμήματα της οδικής αρτηρίας αρμοδιότητας συντήρησης του Δήμου με στόχο
την αύξηση της οδικής ασφάλειας και την μείωση της κατανάλωσης ρεύματος
κατά τουλάχιστον 55%.


