Ίσως θα έπρεπε να έχει φτάσει πλέον η ώρα, έστω και τώρα να μετακινηθεί η επικίνδυνη στάση του αστικού ΚΤΕΛ η οποία βρίσκεται εντός του κυκλικού κόμβου στην είσοδο της Κονταριώτισσας. Για την αποβίβαση αλλά και την επιβίβαση των μαθητών του γυμνασίου, ο κάθε οδηγός του λεωφορείου τους, αναγκάζεται να σταθμεύσει στον κύκλο παρότι αυτό σημαίνει ότι θα τοποθετήσει το όχημα κατά το ήμισυ στο δρόμο. Ο κίνδυνος ατυχήματος αυξάνεται κατά τη διάρκεια αναμονής των μαθητών όταν στο σχόλασμα αναγκάζονται να περιμένουν κυριολεκτικά στη μέση του δρόμου!
Το θέμα αναδείχτηκε ήδη στο
δημοτικό συμβούλιο του δήμου Δίου-Ολύμπου τον Ιούλιο του 2022 όταν η δημοτική
σύμβουλος της «Λαϊκής Συσπείρωσης» κ. Κατερίνα Κουρίτα είχε υποβάλει σχετική
ερώτηση στα προ ημερησίας θέματα, εκθέτοντας και το μέγεθος της επικινδυνότητας
της συγκεκριμένης στάσης. Ο δήμαρχος συμφώνησε και δεσμεύτηκε πως θα ερχόταν σε
επαφή με τη διεύθυνση συγκοινωνιών προκειμένου να βρεθεί ένα ασφαλές σημείο
επανατοποθέτησής της. Δυστυχώς όμως αν και πέρασαν ήδη 7 μήνες από τη δέσμευση
του δημάρχου τίποτα δεν έχει αλλάξει!
Να σημειωθεί πως ο κίνδυνος
ελλοχεύει και για κάθε επιβάτη της
αστικής συγκοινωνίας.
Ευχή όλων είναι να μην έρθει
«Η κακιά η ώρα»…
Βίντεο από το εν λόγω
δημοτικό συμβούλιο
Ολόκληρο το βίντεο από το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Δίου - Ολύμπου

