Κυριακή 12 Μαρτίου 2023

ΟΧΙ "Η κακιά η ώρα" και στην Κονταριώτισσα!

Ίσως θα έπρεπε να έχει φτάσει πλέον η ώρα, έστω και τώρα να μετακινηθεί η επικίνδυνη στάση του αστικού ΚΤΕΛ η οποία βρίσκεται εντός του κυκλικού κόμβου στην είσοδο της Κονταριώτισσας. Για την αποβίβαση αλλά και την επιβίβαση των μαθητών του γυμνασίου, ο κάθε οδηγός του λεωφορείου τους, αναγκάζεται να σταθμεύσει στον κύκλο παρότι αυτό σημαίνει ότι θα τοποθετήσει το όχημα κατά το ήμισυ στο δρόμο. Ο κίνδυνος ατυχήματος αυξάνεται κατά τη διάρκεια αναμονής των μαθητών όταν στο σχόλασμα αναγκάζονται να περιμένουν κυριολεκτικά στη μέση του δρόμου!

Το θέμα αναδείχτηκε ήδη στο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Δίου-Ολύμπου τον Ιούλιο του 2022 όταν η δημοτική σύμβουλος της «Λαϊκής Συσπείρωσης» κ. Κατερίνα Κουρίτα είχε υποβάλει σχετική ερώτηση στα προ ημερησίας θέματα, εκθέτοντας και το μέγεθος της επικινδυνότητας της συγκεκριμένης στάσης. Ο δήμαρχος συμφώνησε και δεσμεύτηκε πως θα ερχόταν σε επαφή με τη διεύθυνση συγκοινωνιών προκειμένου να βρεθεί ένα ασφαλές σημείο επανατοποθέτησής της. Δυστυχώς όμως αν και πέρασαν ήδη 7 μήνες από τη δέσμευση του δημάρχου τίποτα δεν έχει αλλάξει!

Να σημειωθεί πως ο κίνδυνος ελλοχεύει και  για κάθε επιβάτη της αστικής συγκοινωνίας.

Ευχή όλων είναι να μην έρθει «Η κακιά η ώρα»…


Βίντεο από το εν λόγω δημοτικό συμβούλιο



Ολόκληρο το βίντεο από το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Δίου - Ολύμπου


Καργιώτης Ν.