Δήμος Δίου-Ολύμπου: Κανονικά, βάσει προγράμματος, η αποκομιδή απορριμμάτων την Πρωτομαγιά
Από την Αντιδημαρχία Αποκομιδής, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας
Δίου-Ολύμπου ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθεί κανονικά, βάσει
προγράμματος, η αποκομιδή των απορριμμάτων τη Δευτέρα 1η Μαΐου 2023.