«Η ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ»: Σήμερα Πέμπτη 18 Μαΐου & ώρα 20:00 (πλατεία Ελευθερίας)
Λαμπαδηδρομία και
πορεία προς το Μνημείο Γενοκτονίας (οδός 19ης Μαΐου)
Οι Ποντιακοί Σύλλογοι Ν. Πιερίας και ο Δήμος Κατερίνης πραγματοποιούν σήμερα Πέμπτη 18 Μαΐου στις 20:00, εκδήλωση για να τιμήσουν την 19η Μαΐου - Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου. Η λαμπαδηδρομία εντάσσεται στο πλαίσιο πρωτοβουλίας της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας - ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΛΕΩΝ ΜΕ ΠΟΝΤΙΑΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ: «Η ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ»
Το
πρόγραμμα της εκδήλωσης διαμορφώνεται ως εξής:
- Συνάντηση των Συλλόγων στις 19:45, στην πλατεία Ελευθερίας.
- Στις 20:00 άναμμα της φλόγας σε μικρά φαναράκια και πορεία προς το Μνημείο Γενοκτονίας.
- Ενός λεπτού σιγή με υπόκρουση ποντιακής λύρας (μοιρολόι).
- Μουσική επένδυση.
- Εναπόθεση της φλόγας.
ΟΙ
ΠΟΝΤΙΑΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΠΙΕΡΙΑΣ – Ο ΔΗΜΟΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
