Πέμπτη 8 Ιουνίου 2023

Ευχαριστήριο ΠΑΟ Κονταριώτισσας


Το πρωτάθλημα έφτασε στο τέλος !

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μπορέσαμε και κατεβάσαμε την ομαδα του χωριού μας πάλι στο πρωτάθλημα με Πρωταγωνιστές τους ποδοσφαιριστές μας που ήταν όλα τα παιδιά από το χωριο μας!
Εγώ από την πλευρά του προέδρου ευχαριστώ παρά πολύ τον Αντιπρόεδρο Δημήτρη σταλικα τον γραμματέα Στέλιο Βούργαρη και τον ταμεία Νίκο λαμπιρη για την άψογη συνεργασία που είχαμε και όλοι μας κάναμε ότι μπορούσαμε καλύτερο για την ομαδα μας! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χωριανούς μας που μας στήριξε από την αρχή μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, αυτό μα δίνει δύναμη να συνεχίσουμε το έργο που αναλάβαμε να κάνουμε !!!
Και τέλος θέλω να ευχαριστήσουμε όλους τους Ποδοσφαιριστές μας που έδωσαν όλοι την ψυχή τους για την ομαδα του χωριού μας!σας ευχαριστούμε
Λ Ι Ο Ν Τ Α Ρ Ι Α  Μ Α Σ!

Ο Πρόεδρος

Λαμπίρης Κ. Γεώργιος