Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας

Σοφία Μαυρίδου: «Υπογράφηκε η εργολαβική σύμβαση για τη συντήρηση του Δικαστικού Μεγάρου Κατερίνης»

Την Τρίτη 23 Ιουνίου η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου συναντήθηκε με το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Κατερίνης. Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η συντήρηση του Δικαστικού Μεγάρου Κατερίνης με την Αντιπεριφερειάρχη να ανακοινώνει την υπογραφή της σχετικής εργολαβικής σύμβασης, μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για την πόλη μας και τον χώρο της Δικαιοσύνης.

Πρόκειται για το έργο «Εργασίες Συντήρησης Δικαστικού Μεγάρου Κατερίνης» προϋπολογισμού 800.000 ευρώ, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τους επόμενους 18 μήνες. Το έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Χρηματοδότησης Δικαστικών Κτιρίων (ΤΑΧΔΙΚ) και υλοποιείται από την Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας, στο πλαίσιο της προγραμματικής σύμβασης που έχει συναφθεί με το ΤΑΧΔΙΚ.

Ένα έργο που προχώρησε μεθοδικά από την Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας, η οποία εκπόνησε τη μελέτη, ολοκλήρωσε τη διαγωνιστική διαδικασία και έφτασε σήμερα στην υπογραφή της σύμβασης, ανοίγοντας τον δρόμο για την ουσιαστική αναβάθμιση του Δικαστικού Μεγάρου.

Οι παρεμβάσεις που θα πραγματοποιηθούν είναι κρίσιμες, καθώς αφορούν την αποκατάσταση φθορών που έχουν προκληθεί από τον χρόνο και τις καιρικές συνθήκες, τη στεγάνωση και θερμομόνωση του κτιρίου, καθώς και εργασίες που θα διασφαλίσουν την ασφαλή και εύρυθμη λειτουργία του για εργαζόμενους, δικηγόρους και πολίτες.

«Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί μια δικαίωση μιας διαχρονικής προσπάθειας και μια έμπρακτη απόδειξη ότι, με συνεργασία και επιμονή, σημαντικά έργα για την Πιερία γίνονται πραγματικότητα.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Κατερίνης, Ασημίνα Στρίμπα, καθώς και τα μέλη του Συλλόγου για τη συνεργασία και το σταθερό ενδιαφέρον τους στην προώθηση του έργου. Ευχαριστώ, επίσης, το Ταμείο Χρηματοδότησης Δικαστικών Κτιρίων και τα υπηρεσιακά του στελέχη, όλους τους θεσμικούς φορείς της Κυβέρνησης που συνέβαλαν στην ολοκλήρωση αυτής της προσπάθειας, καθώς και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και την Περιφερειάρχη μας κα Αθηνά Αηδονά, για την πολύτιμη υποστήριξη. Ακόμη ένα σημαντικό έργο που παίρνει τον δρόμο της υλοποίησης και δίνει λύση σε πραγματικές ανάγκες του Δικαστικού Μεγάρου Κατερίνης και της τοπικής μας κοινωνίας», δήλωσε κατά τη συνάντηση η Αντιπεριφερειάρχης κα Σοφία Μαυρίδου.