Την Τρίτη 16 Ιουνίου 2026 στο Γυμνάσιο Κονταριώτισσας πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του Σχολείου, διάρκειας τριών ωρών, με θέμα την Επαγγελματική Εξουθένωση (Bournout) των Εκπαιδευτικών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Η επιμόρφωση
υλοποιήθηκε από την κυρία Αλεξάνδρα Αναστασιάδου, πρώην Σύμβουλο
Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης του
Σχολείου μας, την οποία με χαρά υποδεχθήκαμε στον γνώριμο για εκείνη χώρο του
Γυμνασίου Κονταριώτισσας. Το σεμινάριο έθιξε πρωτίστως το σοβαρότατο ζήτημα της
επαγγελματικής εξουθένωσης των λειτουργών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά
παράλληλα – στο πλαίσιο της συζήτησης που ακολούθησε – έγινε λόγος και για την
αντιμετώπιση ΄΄δύσκολων΄΄ περιπτώσεων στο σχολείο, εντός και εκτός αιθούσης,
τις οποίες καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί καθημερινά πλέον. Η
εισήγηση της Συμβούλου περιελάμβανε θεωρητικό και πρακτικό μέρος, καθώς
παρουσιάστηκαν και ασκήσεις ενδυνάμωσης, υποστηρικτικές του θεωρητικού πλαισίου.
Η συζήτηση που
ακολούθησε αποδείχθηκε εξαιρετικά εποικοδομητική, ενώ ο βιωματικός χαρακτήρας
του σεμιναρίου απέφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, καθώς όλοι μοιραστήκαμε
απόψεις και εμπειρίες, τις οποίες αποκομίσαμε στη διάρκεια της – πολυετούς για
τους περισσότερους από εμάς – εκπαιδευτικής μας εμπειρίας.
Ευχαριστούμε
πολύ την κυρία Αναστασιάδου και προσβλέπουμε και σε μελλοντική συνεργασία μας
μαζί της.
Η Διευθύντρια
και οι Διδάσκοντες του Γυμνασίου Κονταριώτισσας.
