Αρχική σελίδα
Κονταριώτισσα
Πρόεδρος τ.κ. Κονταριώτισσας
Δελτίο τύπου δήμο Δίου - Ολύμπου
Περιφερειακή Ενότητα Πιερίας
Blog
Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020
Ανακοίνωση
Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω αργίας της Καθαράς Δευτέρας, η αποκομιδή των απορριμμάτων θα πραγματοποιηθεί τη Τρίτη.
Ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Κοντ/σσας
Παπαδόπουλος Σ. Στέφανος
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα