Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

Άρδευση περιόδου 2020


Σύμφωνα με την υπ. Αριθ. 283/2014 απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου Δίου – Ολύμπου (κανονισμός άρδευσης), και συγκεκριμένα στο άρθρο 11, προβλέπονται ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ για ζημιές στο...
δίκτυο, για αυθαίρετες παρεμβάσεις στις βάνες, για παράνομη λήψη νερού, για ζημιές στους αγροτικούς δρόμους και για άλλες περιπτώσεις που κυμαίνονται ανάλογα με την παράβαση από 200 έως και 1000 ευρώ.

Σε μια δύσκολη εποχή και προκειμένου να δοθεί σε όλους η δυνατότητα να ποτίσουν χωρίς προβλήματα τα αγροτεμάχια τους αλλά αι για να μην αναγκαστεί ο Δήμος να προβεί σε λήψη αποφάσεων προστίμων, παρακαλούνται όλοι οι καλλιεργητές να ακολουθούν το πρόγραμμα που έχει τεθεί από τον αρμόδιο υδρονομέα αλλά και να τηρούν τις διατάξεις του Κανονισμού Άρδευσης.

Ο Αντιδήμαρχος Άρδευσης


Αθανάσιος Καλαϊτζής


Πηγή: Αφισοκόλληση

Κανονισμός άρδευσης υπ. Αριθ. 283/2014 απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου Δίου – Ολύμπου 
(ΑΔΑ: 6Ξ28Ω9Δ-ΡΩΕ)