Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

Ενημέρωση δραστηριοτήτων τ.κ. Κονταριώτισσας



1) Καθαρισμός αποστραγγιστικού καναλιού στη θέση «Μέλιος», από την Π.Ε. Πιερίας.

2) Τεχνικές παρεμβάσεις από την Αντιδημαρχία Άρδευσης του Δήμου, όπως είναι οι αλλαγές βανών, επισκευές βλαβών και συντήρηση του δικτύου.

3) Επισκευή αντλίας της πομόνας, στη θέση «Μπουρνάζι».

4) Αποκατάσταση των δύο τελευταίων διαρροών του δικτύου ύδρευσης της κοινότητας.

5) Αντικατάσταση των τελευταίων καμένων λαμπτήρων του οδικού δικτύου της κοινότητας – Συντήρηση του ηλεκτροφωτισμού από την αρμόδια Αντιδημαρχία.

6) Σε εξέλιξη βρίσκεται η αποκατάσταση βλαβών και κατεστραμμένων τμημάτων του οδοστρώματος με πίσσα, του εσωτερικού οδικού δικτύου της κοινότητας από το Δήμο.

7) Καθαρισμός των κεντρικών οδών από το όχημα-σάρωθρο του Δήμου.

8) Με τη βοήθεια του αρμόδιου οχήματος του δήμου, πραγματοποιήθηκε πλύση-απολύμανση στο κεντρικό οδικό δίκτυο.

9) Προγραμματισμένες εργασίες καθαριότητας και συντήρησης πρασίνου συνεχίζονται καθημερινά και αποτελεσματικά.
Το συνεργείο της Αντιδημαρχίας Περιβάλλοντος & Πρασίνου του Δήμου, σε συνεργασία με τον Πρόεδρο, προέβη σε κοπή και καθαρισμό χόρτων στις παιδικές χαρές (κεντρική πλατεία, ΚΕΠ, «Μεσοχώρι»).

10) Ο Πρόεδρος σε συνεργασία με εθελοντή, προέβη σε κοπή χόρτων και καθαρισμό χώρου της Αγ. Βαρβάρας, Λόφος Παναγίας (εξωτερικός χώρος), Αγ. Αθανάσιος*, κοπή χόρτων και περισυλλογή απορριμμάτων στο Λύκειο Κοντ/σσας (εξωτερικός αύλιος χώρος).

11) Διαμόρφωση της διάβασης στο κανάλι του «Κάμπου» από το γκρέϊντερ του Δήμου.

*Ο Πρόεδρος προσωπικά, έχει περισυλλέξει όγκο πάνω από 300lt απορριμμάτων. Θερμή παράκκληση τους πολίτες, να περισυλλέγουν τα απορρίμματα που πετούν δημόσια, γιατί η καθαριότητα είναι δείγμα πολιτισμού και οικολογικής συνείδησης.


Ο Πρόεδρος της τ.κ. Κοντ/σσας
Παπαδόπουλος Σ. Στέφανος