Είναι τιμή για την ίδια και την Πιερία o ορισμός της ως υφυπουργού Ανάπτυξης από τον Πρωθυπουργό.
Είμαι βέβαιος ότι μπορεί πλέον να προσφέρει πολλά περισσότερα στον τόπο μας.
Άννα συγχαρητήρια από καρδιάς και καλή δύναμη στο δύσκολο έργο σου.
Βαγγέλης Γερολιόλιος
Δήμαρχος Δίου-Ολύμπου
