Τον επιχειρησιακό εξοπλισμό του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας με την προμήθεια ενός νέου διπλοκάμπινου 4x4 οχήματος τύπου Pick-Up ενισχύει ο Δήμος Κατερίνης.
«Με την προσθήκη του νέου οχήματος αναβαθμίζουμε τον επιχειρησιακό μας εξοπλισμό στην Πολιτική Προστασία» υπογράμμισε ο Δήμαρχος, Ιωάννης Ντούμος. Η παραλαβή του οχήματος έγινε παρουσία του αρμόδιου αντιδημάρχου Χρήστου Λάζου και της προϊσταμένης του τμήματος, Μαρίζας Αντωνακοπούλου. «Το νέο όχημα θα αξιοποιηθεί για την υποστήριξη των δράσεων πολιτικής προστασίας και η συμβολή του στην αποτελεσματικότερη λειτουργία και άσκηση των αρμοδιοτήτων του Δήμου στον τομέα αυτό, αναμένεται να είναι πολύτιμη» διευκρίνισε ο αντιδήμαρχος.
Η προμήθεια του οχήματος έγινε από τους κεντρικούς αυτοτελείς πόρους - ΚΑΠ Πυροπροστασίας.




