Με μια ζεστή και γιορτινή εκδήλωση ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 ο δεύτερος χρόνος του επιτυχημένου προγράμματος «Δημιουργικές Τετάρτες» του Συλλόγου Καρκινοπαθών Πιερίας. Μέλη, εθελοντές και φίλοι συγκεντρώθηκαν σε ένα όμορφο αποχαιρετιστήριο πάρτι γεμάτο χαμόγελα, ανταλλάσσοντας ευχές για το καλοκαίρι.
Η σταθερή επιτυχία και του φετινού κύκλου βασίστηκε στην
πολύτιμη εθελοντική προσφορά των εισηγητών μας. Η ψυχή των συναντήσεων όλο τον
χειμώνα ήταν το τμήμα ζωγραφικής, το οποίο λειτούργησε αδιάλειπτα υπό την
καθοδήγηση της εικαστικού μας, κ. Ιβάνκας Ιβάνοβα, προσφέροντας στα μέλη μια
σταθερή διέξοδο έκφρασης. Παράλληλα, το πρόγραμμα εμπλουτίστηκε με μαθήματα
κοσμήματος από την κ. Ελένη Μπουρουζίκα και μαθήματα πηλού από την Πρόεδρο του
Συλλόγου, κ. Καραμήτσιου Ουρανία.
Η ατμόσφαιρα φορτίστηκε συναισθηματικά όταν τα μέλη
εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους, κάνοντας λόγο για μια μεγάλη, ζεστή αγκαλιά που
τους στήριξε και τους έδωσε δύναμη. Ως ενθύμιο, η Πρόεδρος απένειμε σε όλους
επαίνους συμμετοχής. Η ημέρα έκρυβε και μια διπλή γιορτή, καθώς παράλληλα
σβήσαμε τα κεράκια για τα γενέθλια της αγαπημένης μας μικρής Μαρίας Καλέση,
ενός από τα πιο ενεργά μέλη των συναντήσεών μας.
Εκφράζουμε από καρδιάς τις θερμότερες ευχαριστίες μας στην
κ. Ιβάνκα Ιβάνοβα, την κ. Ελένη Μπουρουζίκα, καθώς και σε όλους όσοι συνέβαλαν
εθελοντικά, προσφέροντας στα μέλη μας γνώσεις, αγάπη και ζεστή συντροφιά.
Οι «Δημιουργικές Τετάρτες» ανανεώνουν επίσημα το ραντεβού
τους για τον επόμενο Οκτώβριο! Μια νέα χρονιά μάς περιμένει το φθινόπωρο με
πλούσιο πρόγραμμα, ολοκαίνουριες κατασκευές και την ίδια αστείρευτη αγάπη για
δημιουργία.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!
Με εκτίμηση,
Για το Δ.Σ.
Καραμήτσιου Ουρανία
Πρόεδρος


